Saturday, June 27, 2009

Skåne!

Är nyss hemkommen från en härlig vecka på målarkurs i Skåne! Kursen hölls på Fridhems folkhögskola i lilla Svalöv, och jag kan verkligen rekommendera en vecka där. Väldigt spartanskt boende i studentrum, men fantastisk mat och mysig miljö. Att vädret var topp gjorde inte saken sämre. :) Kolla gärna in sommarkursprogrammet, det finns en massa kul att gå.


















Sexton damer i varierande ålder kluddade i fem dagar, och vi hann med lite sightseeing i området också...visst är vallmoblommorna vackra??


















Jag undrar förresten vad det kommer sig att det mest är kvinnor som går på kurs?

Posted by Picasa

4 comments:

  1. Anonymous11:58 PM

    Åh nej, varför skulle du lägga upp den länken för...? Nu vill ju jag också gå på kurs! (Ja, jag är ju kvinna... ;o) )

    Jag tycker att det ser hur mysigt ut som helst, och ja, som sagt - jag blir själv sugen på en kursvecka!

    ReplyDelete
  2. Halloj!

    Men du vad kul med målarkurs, o i vackra skåne dessutom!!
    Superfint med vallmo:)

    Själv hade jag gärna velat åka ner söderut o springa på loppisar, hihi!

    Ha det gött,
    Kram Jenny

    ReplyDelete
  3. Låter som en riktigt härlig vecka!
    Hoppas det håller i sig med finvädret hela sommaren:)
    ha en bra dag!
    kram Stina

    ReplyDelete
  4. Låter härligt med målarkurs!!

    Kram Gunilla från Singapore

    ReplyDelete