Tuesday, March 24, 2009

Spikmatta

Min före detta ringde förut och undrade om jag var intresserad av att köpa en spikmatta! Det ska tydligen vara bra att ligga på en sån för att motverka spänningar och allt möjligt annat. Lättövertalad som jag är sade jag ja, så det blir spännande att se vad jag får. :)

Hoppas bara att det inte blir ytterligare en pryl som ligger och dammar under soffan, jag skulle nog kunna ha en egen loppis med allt gammalt skrot som jag har samlat på mig. Lite väl impulsiv ibland. :)

2 comments:

  1. Anonymous12:35 AM

    Du kommer nog att älska det:)
    Har provat hos lillebror Peter, lite obehagligt (inte ont) precis när man lägger sig, men sen är det kanonskönt!
    kram Stina

    ReplyDelete
  2. Vet inte hur jag hittade till din blogg egentligen, men jag sökte på matta i Google. På tal om spikmatta så är det det bästa köpet jag någonsin har gjort. Det tar några dagar att vänja sig, men sedan blir man "beroende" av avkopplingen den ger. Lycka till!

    ReplyDelete